smoking ass!!



Hidup ni hnya sekali..mati skali…bercinta skali..berkahwin juga skali(shah rukh kahn ckp dlm cta kuch2 hota hai)…
ok!!kat sni bkn aku nak cita ttg ayt2 kt ats ni..sja2 je buat intro..haha..tp da la jgk nk selit2 sket ttg ayt2 tue..sbnrnya entri kali ni aku nk ckp ttg rokok..msti smua taw kn ttg rokok..at least pnah isap,still isap,sdg isap @ ape2 sja yg berkaitan...klu kita terus hidup dgn rokok mmg bahaya(danger!!)..sbb rokok mmg byk bahan2 kimia dlm 2..merokok juga akan membuatkan korang sakit n lebih teruk lg mati…tgok la slogan2 kerajaan kt kotak rokok kt Malaysia ni..da pic kaki,keguguran janin(bkn buang bayi),kanser mulut n sebagainya…kdg2 bagi s’setengah individu gn bercinta@berjinak gn rokok la dowg t’libat gn dadah..dadah merupakan musuh no 1 negara..no 2 @ 3 aku xtaw lak…ok!!n bla korang dah khwin nti,msti korang nk chya mata..bygkan suami@isteri korang penghisap rokok..ape akn jd pd chya mata anda..fikirkan…byk inisiatif yg kita dpt jika b’hnti merokok ni..n klu korang nk isap jgk,jga la owg sekiling korang..jgn biarkan mereka mati kerana anda..berdosa 2…

aku xfaham npe kt kotak-kotak rokok ada ayt ni..
amaran kerajaan Malaysia:merokok membahayakan kesihatan..
npe dowg xwt aaty cmni…amaran kerajaan Malaysia:merokok adalah haram..mksud haram sendiri2 faham la…
ok!!ni la pe yg dikatakan cm ayt d’ats..hidup hnya skali so hrgai la idop korang..mati hnya skli..mati la dlm k’adaan yg mulia..bercinta hnya skli..cari la cinta yg kekal abadi..berkahwin hnya skli…itu korang jwb sendiri….



aku sendiri smoke..dlm proses stop..need support…ahaha


0 komen:

Post a Comment

 
Minima Ready Blogger Templates