hidupunah.blogspot.com means???


Now n forever..xda kna mengena pon..ok..kat first entri 2 lpa lak nk gtaw npe link blog ni http://hidupunah.blogspot.com/.. Link blog nix da kena mengena antara yg hidup mahupun yg telah meninggal dunia..sebenarnya blog ni aku wt pon bkn nk cita tentang diri aku je..ia melibatkan semua..omputih ckp eveliting(everything)….so,jgn la da yg slh fhm plak kn..terutamaya yg mengenali diriku ini.ahaakz…ok!!hidupunah di sni bermaksud gabungan dua perkataan iaitu hidup n punah..ok!!hidup(life) d’sni klu korang tnya aku,cmni je jwpnnya..xda mksud pape pon..stiap owg ada meaning sendiri tentang life..bg aku life ni menyeluruh..tentang aku,dia,kamu dan mereka…korang yang wt maksud life 2 sendiri..ok!!untuk perkataan punah lak ia bermaksud musnah @ hancur..kira spesifiknya bg aku negatif..so,dlm dunia ni mesti da yg positif(baik) n negative..cita byk2 xgna gk kn..hahhaa..jd korang follow la blog ni klu nk taw tentang mksud link blog ku...





THE END

0 komen:

Post a Comment

 
Minima Ready Blogger Templates